بحث!!!

این وبلاگ برای اینه که بحث های ماها (؟!) هر چه قدر هم الکی باشه توش نوشته بشه!

بحث!!!

این وبلاگ برای اینه که بحث های ماها (؟!) هر چه قدر هم الکی باشه توش نوشته بشه!

زندگی و حرف!

توی بحث امروز مطهره دوتا حرف جالب زد، که بااینکه با پیش فرض هاش موافق نبودم اما نتیجه ای که گرفت رو دوست داشتم!:

1. آدما زنده اند که با هم زندگی کنن ...(برا دل زهرا!: "ما" زنده ایم برا اینکه باهم زندگی کنیم!)

2. با آدما حرف بزن نه چون نیاز داری که باهاشون حرف بزنی، چون اونا نیاز دارن حرف تو رو بشنون!!! (از طرف من، در نقش شنونده، این حرف تایید می شود (: )

.................

پ.ن: دوست داشتم حرفت رو جوری که میخواستم تغییر بدم D:

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

پس چرا نداریم با هم زندگی می کنیم؟؟؟
آرزو گوشاتو بگیر! بچه پاشین بیاین بریم مسافرت D:
plzzzzzzzzzzzzz :D
.......................
پ.ن: لایییییییییییییییک کامنت خودم D:

آرزو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

ایول مطی. منم باهاش موافقم. به همه هم اعلام می کنم که با مریم نرید مسافرت. اینا همه تله است! اول دلتو خوش می کنه که بریم و بعد به دلیل اصفهانی حسین آبادی بودنش می گه گرونه نمی ریم. اصلاْ فکر مسافرت رو هم نکنید.

مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

آقا هیچ ربطی به این پست نداره!
اما چون به هیچ جا دیگه هم ربط نداش اینجا گذاشتم!!‌ِD:
این لینکو ببنین!

http://greenfreedom.wordpress.com/2010/02/23/rahe-rast/

مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

دیدم لینکش بسس! اینجا کپیش میکنم :دی
"
بارالها! ما حال نداریم به راه راست هدایت شویم، خودت راه راست را به سوی ما کج کن!
By greenfreedom
بد شانس ترین نسل تاریخ ایران ما هستیم : پدرامون زمان شاه یا زندان بودن یا تحت تعقیب …. تو نوزادی شیر خشک نایاب شده بود… تو بچگی هم دوران جنگ بود… تلویزیون هم که همش غم و مصیبت بود ….. دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن… نظام قدیم، نظام جدید، نظام خیلی جدید… رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن… رفتیم خارج بهمون گفتن تروریست ……. برگشتیم گفتن خودفروخته غرب زده ……. فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد… ماشین خریدیم بنزین سهمیه بندی شد بارالها! ما حال نداریم به راه راست هدایت شویم، خودت راه راست را به سوی ما کج کن
"
D:
خوشگل بود! نه؟! D:

moti joon یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

خیلییییییییییییییییی باحال بود جیگیلییییییییییییییییی.

زری جون شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

مرده شوره دلایل زندگیتونو ببرن. زوره ها! نمی خوام! این اولا
آدما موجودای معلق در فضا نیستند که وقتی بهشون خوردی طبق قوانین فیزیکی ازت دور بشند.دوما
از بس که فضولی .سوما
هیچوقت اگر فکر کنم طرف حرفمو می فهمه حرف نمی زنم. به آدما هیچ ربطی نداره من کیمو چی کار می کنمو چه حسی دارم. اینا خصوصیند.
من یه جزیره میخوام یا یه دوچرخه

بدو بیا بزن!!! این اولا!!
نفهمیدم اینو! این دوما!
به توچه ؟‌!! دوس دارم D: این سوما!!
میدونی که با آخری خیلی موافقم(هیچوقت...)!!!
میخرم براد D:
(فقط جزیرش کجا باشه؟؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد